(Gambar) Rumah Dato’ Siti Nurhaliza

Kuala Lipis

Cameron Highlands

Cheras

Bukit Antarabangsa

Dato’ Siti Nurhaliza antara artis Malaysia yang paling berjaya semenjak beliau muncul dengan album pertama pada tahun 1995. Kejayaan demi kejayaan diraih beliau saban tahun sehingga ramai yang mencemuh dan muak dengan apa yang beliau perolehi selama ini. Walau bagaimanapun, karier Dato’ Siti mampu bertahan sehingga kini atas sokongan kelab peminat beliau iaitu Sitizoners dan peminat-peminat yang lain. Oh Malaysia sendiri berbangga dengan pencapaian anak kelahiran Kuala Lipis ini. Baru-baru ini, produk kosmetik SimplySiti menerima anugerah Produk Halal Terbaik yang diberikan oleh majalah Halal Journal. Syabas diucapkan buat Dato’ Siti Nurhaliza. Semoga terus berjaya pada masa hadapan.

Kredit gambar: simplysiti.com

[WD_FB id="1"]
113 Comments
  1. 7 years ago
    acapz

    bpe bnyk umah diew ada =.=
    aku nk kt cameron tu. hahaha!. sjuk skit. lalala ;P

    Reply
    • 7 years ago
      Amir

      stakat aku tau, 4 kat atas tu la.. kt bukit antarabangsa (BA)rumah Datuk K, tp kira skali la kan…

      — aku nak rumah kt BA tu. besar.

      Reply
      • 7 years ago
        Anonymous

        @Amir,
        haha

        Reply
        • 6 years ago
          fika

          bestnyadapat umh

          Reply
    • 7 years ago
      Anonymous

      @acapz, nak umah besar keje la wey..asyik nak tunggu durian runtuh susah ler nak hidup

      Reply
    • 7 years ago
      izwan

      bestnye dpt umah cmni

      Reply
    • 7 years ago
      izwan

      kawan2 klu nk ikut jejak mcm datuk siti kite nie buleh la join sy…

      klik pada link nie: http://bit.ly/dZdftU

      Reply
      • 6 years ago
        Anonymous

        @izwan, Nape AWAK DAH ADE BANGLO MACAM DATUK K KE??KEKEKEKE…..

        Reply
    • 6 years ago
      Anonymous

      @acapz,

      aq pon mau deh.. wakaka…
      lau bercuti kt sane x pyh ssh2 family aq nk check in hotel…

      Reply
  2. 7 years ago
    jack

    yg dkt bukit antarabangsa tu besar x? ada ala2 mansion x?

    Reply
  3. 7 years ago
    zikeryhassan

    mau sume rumah dia boleh tak? ahaha.

    Reply
    • 7 years ago
      anisah

      tu la kan..
      Kak ct,, kalau bermurah hati bagi satu rumah utk saya pn jadi la kak..
      hehehe 🙂

      Reply
      • 7 years ago
        Anonymous

        @anisah, bagus lah de matlamat hidup sendiri

        Reply
      • 7 years ago
        Anonymous

        @anisah, nanti ct bg k

        Reply
    • 7 years ago
      amy

      @zikeryhassan, nak sume tunggu dia ada anak kunk..pastu anak rombongan k….

      Reply
  4. 7 years ago
    Lord Zara

    Pergh~
    Yang Datuk K punya tu, dah cam design castle dah~

    Reply
  5. 7 years ago
    Wan Perlis

    rumah kat luar negara xda ke?
    blh lawan linda oon ni

    Reply
    • 7 years ago
      Anonymous

      @Wan Perlis, hahaha…dah ada kut..just xmo bg org taw..

      Reply
      • 7 years ago
        Anonymous

        ct bukn fesyen org yg suke tunjuk2.. 😉

        Reply
  6. 7 years ago
    miu

    dia hardworking.. so deserve la semua tu kan kan? 😀

    Reply
  7. 7 years ago
    isza

    ada rezeki beli rumah… pelaburan yang bagus..

    takde nampak lagi simply siti di sini.. x sampai ipoh legi ke?

    Reply
  8. 7 years ago
    Roslan

    kecik skit tu dr umah aku..kakakaka..umah aku pun takdak..hahaha.kak siti saya adik angkat awak kan? nak bmw z4 sebijik kak..tak pun audi r8 bleh la kak siti…pinjam jer.. =p

    Reply
    • 6 years ago
      citah

      @Roslan, bleh pakai sndri bmw ke, audi ke…… cuma joint AVAIL dan buat btoi2

      Reply
  9. 7 years ago
    fina fento

    dah macam istana umah kat Bukit Antarabangsa tu..

    Reply
  10. 7 years ago
    Hanmean

    hari tu pernh tgk dalam tv rumah yg buat cerita upin ipin tu..*x ingat nama..rumah 5 tingkat siap ada lif lagi.OM ada gambar x rumah diorg sebab x puas tgk dalam tv..hehe

    Reply
  11. 7 years ago
    Melz

    besar giler rumah dia = =”

    Reply
  12. 7 years ago
    penyubiru

    dah rezeki dia. rajin berusaha itulah hasilnya..

    Reply
  13. 7 years ago
    dauz

    pernah lalu depan rumah dia yg dekat bukit antarabangsa tuu…
    besar giler…

    Reply
    • 7 years ago
      Amir

      wow bestnya. tak curi2 ambik gambar ke? hehe.

      Reply
  14. 7 years ago
    pak mat

    alahai…slow lah ko ni
    orang dah lama tengok gambo ni
    ko baru tahu ker
    haha…kesian pemilik blog

    Reply
    • 7 years ago
      Azfarul

      @pak mat, so?
      aku tak tengok lagi hiks..

      Reply
      • 7 years ago
        Amir

        entahnya. aku saje nak upload sebab aku tau tak semua orang dah tengok gambar2 ni. haha. kelakar la pak mat ni. baru balik dari kebun ke pak mat? dah abis menoreh getah?

        Reply
    • 7 years ago
      Anonymous

      over la pulak..ckap jela ko jelez..no bangga k mat

      Reply
  15. 7 years ago
    kurawk

    mak aih rumah bnyak..besar2 pulak tuhh! nk watpe banyak..sumbang sebijik kat aku jek laa..senang aku kawen xya beli rumah lagi..
    hahhaa

    Reply
    • 7 years ago
      amy

      @kurawk, watpe sumbang kat ko..lebih bek swoh sumbang kat umah anak yatim..tambah sikit pahala..mklum ar skunk zaman jahiliah suka buang anak..so dari tambah dosa..lu pikir ar sendiri???????????????????????

      Reply
  16. 7 years ago
    fatinaminah

    rumah kat BUKIT ANTARABANGSA cantik…

    Reply
  17. 7 years ago
    etomyam

    wah..banyaknya rumah dia..mesti best ..kaya, kaya dan kaya ni hahaha 😀

    Reply
  18. 7 years ago
    azizan4444

    bnyk tol..satu2 tu besar plk..kayo2.huhu

    Reply
  19. 7 years ago
    Luth Textile

    kaya siotttt! waaaaaaaaaaaaa

    Reply
  20. 7 years ago
    marki

    untung sabut timbul..untung suara dapat banglo..oh siti! ..huhuu

    Reply
    • 7 years ago
      amy

      @marki, jangan over2 istri owanx siot

      Reply
  21. 7 years ago
    aizuddin

    kalau dapat sejibik pun jadi r..byk gile

    Reply
  22. 7 years ago
    Noor

    Rumah byk2 pun bukan dpt bwak ke kubur, nnti msuk kubur cuma saiz 6 kki je, baik buat madrasah byk n sediakn kemudahan belajar lagi bagus..dpt income pahala hingga hari qiamat.
    lagi pun umah besar dengan situasi sibuk manjang entah2 langsung x de masa nak pijak ruang rumah.balik keja penat paling2 terus tidur. yang paling untuk orang gaji dapat menikmati tiap ruang rumah, ialah mereka kena kemas dan susun atur.
    saya tulis macam ni bukan sebab jeles CT ada byk rumah sbb saya pun ada rumah tpi bila sekadar menyedarkan values rumah tak kemana jika amalan harian utk persiapan kekubur pun tahap…mengah2 nyawa ikan.
    Maaf Zahir batin..Semoga kita semua sentiasa di bwah petunjuk Allah.

    Salam Perantau..

    Reply
    • 7 years ago
      Saya sokong

      @Noor, saaya sangat sokong kata-kata anda yg penuh makna ini..apa gunanya mempunyai byk rumah? membazir je..lainla kalau nk pakai..

      Reply
      • 6 years ago
        Anonymous

        saya tidak setuju…bia ar die…2 duit duit die..hasil titik peluh die.kalau nak wat madrasah guna ar duit awk..hahahaha…

        Reply
  23. 7 years ago
    Lin

    smlm nk tgk pasal ni.. tp ternet weng -_-”

    anyway, i got to c this en3 already 🙂

    Reply
  24. 7 years ago
    mancai

    ntah kenapa aku tak berapa berkenan dengan siti ni… huhuhu namun tahniah buat beliau

    Reply
  25. 7 years ago
    ikemal

    pernah sampai kat umah dia yg kuala lipis tahun 2003. waktu tuh duk luar je. dia xda. ada fmly sepupu dia. haha

    Reply
    • 7 years ago
      Amir

      waa.. ok la dah pernah sampai. hehe..

      Reply
  26. 7 years ago
    amy

    duit banyak, rumah banyak, kereta banyak, hati senang takpe laaa…
    kalau sume ada tapi hati tak tenteram, buat ape…

    tapi suke rumah siti yg kat cheras tu..simple..huk3…

    Reply
  27. 7 years ago
    yanmie

    wah bnyknye rumah siti…
    nnti dapatkan pulak gmbr2 dlm rumah siti..ehehe

    Reply
    • 7 years ago
      Amir

      mesti best kan kalo dpt tgk rumah siti dari dalam…

      Reply
  28. 7 years ago
    melayu hebat

    boleh la jadi produk halal terbaik..Datuk K ada kaki besaq..

    Reply
  29. 7 years ago
    Mr.Bintang

    bnyk giler umah.. kaya abisss..

    Reply
  30. 7 years ago
    kulanz

    banyak rezeki siti.. boleh buat banyak rumah,
    aku buat rumah sebuah pun susah..

    Reply
  31. 7 years ago
    sweet.ants

    sape nk raye umah dato’ siti jgn lupe singgah umah sy juga..hehe
    umah dato’ siti kat k.lipis tu siap ada papan tanda arah “Rumah Siti Nurhaliza” sng org nk cari

    Reply
  32. 7 years ago
    Nine

    Kaya betul..semua rumah hebat2…Tahniah buat Siti..rezeki melimpah ruah..Mmg patut bersyukur..:)

    Reply
  33. 7 years ago
    cik amy

    waaahhhhhhhhhh. kayenye, besarnya rumah..

    Reply
  34. 7 years ago
    mawarjelita

    rezeki dia…gelaran pun Dato’…..

    Reply
  35. 7 years ago
    lili

    itulah kejayaan siti.syabas siti seharusnya peminat siti mendapat semangat bagaimana untuk berjaya dari siti.

    Reply
  36. 7 years ago
    aku pn ada rumah

    ni semua rmh ct ke.? xkisah pn..
    aku pn ade rumah..walaupn ade kpas 1..tp aku brsyukur..
    mcm2 ade dkt rmah aku, antaranya:
    cik ti (tikus)
    cik pas (lipas)
    cik wak (biawak)
    cik tak (katak, aku bela dari kcik smpai besar)
    cik cak (cicak)
    cik mut (semut)
    cik bah (labah2)
    cik muk (nyamuk)
    cik lang (belalang)
    semua ni orang gaji aku..xpyh byr gaji.hahahahahaha..
    ct bleh x kasi rmh sebuah.? untuk cik2 aku.. just for laugh 🙂

    Reply
    • 7 years ago
      tie

      nak buat camna..rezeki dia..tp byk sgt,sedekah la sebiji dua kat org2 yg x der rumah tu sampai reban ayam jadi sasaran

      Reply
  37. 7 years ago
    hanie'star

    bestnya dpt beli rmh dgn nyanyi jer..blh beli mcm2 tapi zakat jgn lupa bayr ye..hehe..cik ct nak rmh sebiji gak..

    Reply
  38. 7 years ago
    Celestine Remang

    Hai Dato’Siti…Apa Khabar?
    Semoga Dato’ Siti Melancarkan Konsert Baru Pada Tahun 2010

    Reply
    • 7 years ago
      Amir Said

      Hi Celestine Remang.

      Reply
  39. 7 years ago
    wakdogs

    tak lawa rumah. confrm takde taste

    Reply
    • 6 years ago
      Anonymous

      @wakdogs, DAH KO X DAPAT BELI SBB TUHH LAAA KO CAKAP CAM TU…KEKEKEKE….

      Reply
  40. 7 years ago
    hasrulhassan

    Hebat .. memang hebat. Siti nampaknya artis (hidup) yang memang berjaya. Walaupun ada gak kontroversi melanda diri tapi nampaknya langkah yang dilakukan oleh Dato Siti dalam melayari hidupnya telah memberikan byk kelebihan… moga apa yg dilakukan diberkati.

    Reply
  41. 7 years ago
    fbi

    wow cantiknya rumah.well she deserved it.penah lalu umah yg kat cameron tu tp tak tau lak upanye umah ct. bab sal kebajikan dia mst ada tp xkan sume org nak tau. sebab tu rezeki murah. semoga terus berjaya lah ct dgn bisnes simply siti.

    Reply
    • 7 years ago
      saje..

      @fbi,
      betul tu.. tkkn buat kbjikn nk bg masuk dlm nwsppr pulakkn?? nmpk sgtlh x ikhls. apa2 pun.. sy suka ct bab berusaha sampai berjaya. Hpe I cn b Like Her. ^__^

      Reply
  42. 7 years ago
    ain shafiqah

    4 buah rumah cantik-cantik belaka pula tu. yang paling cantik ialah rumah di cheras besar banyak daun macam dekat istana hehehe okeylah byebye

    Reply
  43. 7 years ago
    ain shafiqah

    hai kak siti saya izzah nak komen sikit boleh tak hehehe. cantik sebenarnya rumah kak siti besar pula tu tapikan banyak banyak rumah nak buat apa nanti dah mati tak boleh bawa apa-apapun tak pelah asalkan kak siti ramai peminat dan popular okeylah saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN. raya elok elok tau. kak siti puasa penuh ke maaf tersilap cakap hehehe byebye

    Reply
    • 6 years ago
      raidos

      @ain shafiqah,

      maaf siti, betul tuh rumah bersepah hasil menjual suara wanita yang dilembutkan.. cus kita hanya mengaku2 punya tanah tapi bukan rumah yang akan bacakan yasin, apabila kita tiada nanti..tapi anak2 kita. saya menasihati diri saya sendiri…semoga siti diberikan rezeki, dikurniakan cahaya mata dari roh yang beriman satu hari nanti..harap masa itu akan cepat tiba…

      Reply
  44. 7 years ago
    ryana

    kak ct bleh bg sya umah sbji,coz sya xda umahla, duduk atas air,

    Reply
  45. 7 years ago
    Analis

    Slmt mlm..sgt2 kagum dgn ape yg d miliki.

    Reply
  46. 7 years ago
    aini

    tak bagi rumah pun tak apa.janji bagi masuk tengok2 pun ok gak.teringin nk tengok.cantik sangat.

    Reply
  47. 7 years ago
    serem

    perkataan kagum tak sesuai untuk manusia. Perlu kagum pada tuhan saje. Puji lebih-lebih siti pun Allah marah tau sebab dia yang ciptakan siti sebagai manusia yang mempunyai suara emas.
    Hanya ucapan tahniah keatas kejayaannya sudah mencukupi. Memang cantik dan BESAR rumahnye…Dia bekerja keras dalam hidupnye dan niat dia pun baik nak tolong keluarga dan kerana Allah. Allah takkan ubah nasib seseorang kalau dia tak nak ubah nasibnye sendiri.So inilah yang dia dapat hasil usaha kerasnys itu..
    Selamat Hari raya maaf zahir dan batin..

    Reply
  48. 7 years ago
    fbi

    aku nak tengoklah dalam rumah tu..

    Reply
  49. 7 years ago
    Anonymous

    Ramai nya orang jeles…cakap tak srupa bikin… sukati orang le nak buat rumah… kamu tu rumah pun tak terbuat…. baik kerja keras buat rumah sendiri dari mengata rumah tangga orang…!!!

    Reply
  50. 7 years ago
    xkisah pun...

    bnyk2 rumah pn..buat ape..xmasuk dlm kire2 di akhirat kelak..dlm kubur pn xtanya..yg ditanya..solat..aurat tu da tutup ke..sume amalan wajib umat islam..bkn nk ckp apelaa..jeles pn xde…sy pernah dgr kuliah dr ustaz..katanya klu artis ni nk bayar zakat..xyahlaa amik..duit xberkat..mnyanyi mndedahkan aurat plak tu..ni klu ckp ni..adelaa yg mgamuk jap lg..tp ape2 pn berbaliklaa kpd agama..akn jumpe segala jwpannya..nk kagum2 pn..setakat melalak2 mnyanyi tu..xde heran la pn…

    Reply
    • 7 years ago
      roha

      btol la….ayah saya pown ckap cmtu…doa2 la agar mereka dibukakan pintu hati
      bkan pada mereka je…pada kite pown…semoga dibukakan pintu hati…betulkan amalan…..

      Reply
  51. 7 years ago
    iena

    besaunyeee uma dy….

    Reply
  52. 7 years ago
    iena

    uma besau salu manyax antu an…hehehe…pape hal pon kak siti niy mmg bjaye..n smoge kjyaan die kekal smpai akhrat sane.amin…..

    Reply
  53. 7 years ago
    yaNA

    na pNJm CuMe UmAh UrH bOlE hAhAk???

    Reply
  54. 7 years ago
    yanny

    aku sokong tu berbalik la pada agama Islam cukup2 la tu bertaubatlah ct duit byk rmh byk nk buat apa kalau rezeki tak halal menyanyi tu berdosa dedah aurat berdosa nanti dlm kubur kena patuk ular kalau nak pakai tudung tutup terus jgan separuh2 mcm nk tk nk je tutup aurat ingat dosa ingat balasan akhirat ………………..

    Reply
  55. 7 years ago
    ED

    yekleh yanny tak yah ar poyo.. yg ko dok ckp ct cr rezeki tak halal btpe,mcm laaa artis ln tuu bt keja halal sgtkn.. artis ln tu lg ramai yg seksi ko tau..

    Reply
    • 7 years ago
      yanny

      ko la poyo maksud aku kan ct je semua artis ngok, yg ko sokong sgt ngape, kita org Islam kembalilah kpd cara hidup Islam aku x sokong semua hiburan kat msia ni melalaikan dosa bukan kira artis tu seksi ke x

      Reply
  56. 7 years ago
    Ayabizz

    waa..kayanya dia…

    Reply
  57. 7 years ago
    iskandar

    mgkin itu rezki dia.ap yg prlu kta lakukan ialah berdoa agar yg x baik ditunjukkn jalan benar,yg da baik..bertambah2 baik..kadang2 kta suka mngomen dr mmbri tunjuk ajar..jdi sma2 kta jd hamba -NYA yg brtaqwa dan beramal soleh..amin..

    Reply
    • 7 years ago
      in

      @iskandar,
      agree with u

      Reply
  58. 7 years ago
    sYra

    alhamdulillah… murah rezeki siti

    Reply
  59. 7 years ago
    Anonymous

    mak ooiiii….

    Reply
  60. 7 years ago
    ekspresiruang

    org yg gunakan pendapatannya utk hartanah dan bukan utk kereta baru adalah org yg mmg bijak dlm bisnes

    Reply
    • 6 years ago
      erty zaty

      uhm memg btul 2

      Reply
  61. 7 years ago
    dato kay

    DATO SITI tidak yakin dengan hukum tuhan…pakai tudung kerana fesyen …

    Reply
  62. 6 years ago
    N'L

    Alhamdulillah..

    Reply
  63. 6 years ago
    elysa

    iiiiiiiiiichhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cntexna

    Reply
  64. 6 years ago
    qistina

    siti ada semua benda di dunia ini. tapi Allah Maha Kaya….. satu aje yang siti tak ada….. zuriat.

    Reply
  65. 6 years ago
    iena

    eh,, kenape cmburu sgt tu?? sibuk dok jge hal owg,, taw ke dlm ati ct tu ade pe? haha, mnusie salu mcm niy,,asek pkir yg burok pasai owg, dri sndri ntah btol ke tidak,,, bhahahahahax

    Reply
  66. 6 years ago
    t.fiza9

    She is the best! dengan usaha beliau yang mmg x blh dinafikan… x mustahil beliau dapat apa yang dingini… macam ni… huhu

    Reply
  67. 6 years ago
    intan

    mak aih..banyaknya rumah dato siti..besar2 n cantik pulak tu…bravo siti….

    Reply
  68. 6 years ago
    mira

    wow,satu pelaburan yg bijak,hu3 org kalau nak melabur hartanah ni kena ada duit byk,kalau x mcm mana nak beli umah berpuluh2 ribu mcm tu yek,hu3

    Reply
  69. 6 years ago
    syasya

    besarnye uma dkt bkt antarabangsa 2..

    Reply
  70. 6 years ago
    syasya

    bangga …

    Reply
  71. 6 years ago
    syasya

    kurang ajar si qistina …jgn la ckp cm 2 klu ye pun …..

    Reply
  72. 6 years ago
    Nurul

    Hai

    Reply
  73. 6 years ago
    sitihajjar

    CANTIK LAH RUMAHNYA

    Reply
  74. 6 years ago
    amirul ashraf

    banyak nya umah,pas tu besar pula tu ramai jealous tau

    Reply
  75. 6 years ago
    nurul syafikha

    ceh!aku ny bakal engineer nt uma aku ag beso r dr uma dye tuh!

    Reply
  76. 6 years ago
    phyqah

    t aku upo owg g rompk uma dye…hehehe:(ketawe jht)

    Reply
  77. 6 years ago
    tete ayu said

    oiut ct!x yah nak tunjk2 sgt heh uma ko tu!kalo xde dato k sape la nko tu sgt pown!!

    Reply
  78. 5 years ago
    Anonymous

    wahhhh…cantiknya..

    Reply
  79. 3 years ago
    domain

    What’s up to all, it’s actually a fastidious for me to pay a quick visit this site, it includes priceless Information.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *