(Gambar) Rumah Dato’ Siti Nurhaliza

Kuala Lipis

Cameron Highlands

Cheras

Bukit Antarabangsa

Dato’ Siti Nurhaliza antara artis Malaysia yang paling berjaya semenjak beliau muncul dengan album pertama pada tahun 1995. Kejayaan demi kejayaan diraih beliau saban tahun sehingga ramai yang mencemuh dan muak dengan apa yang beliau perolehi selama ini. Walau bagaimanapun, karier Dato’ Siti mampu bertahan sehingga kini atas sokongan kelab peminat beliau iaitu Sitizoners dan peminat-peminat yang lain. Oh Malaysia sendiri berbangga dengan pencapaian anak kelahiran Kuala Lipis ini. Baru-baru ini, produk kosmetik SimplySiti menerima anugerah Produk Halal Terbaik yang diberikan oleh majalah Halal Journal. Syabas diucapkan buat Dato’ Siti Nurhaliza. Semoga terus berjaya pada masa hadapan.

Kredit gambar: simplysiti.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

114 thoughts on “(Gambar) Rumah Dato’ Siti Nurhaliza

  1. kecik skit tu dr umah aku..kakakaka..umah aku pun takdak..hahaha.kak siti saya adik angkat awak kan? nak bmw z4 sebijik kak..tak pun audi r8 bleh la kak siti…pinjam jer.. =p

  2. hari tu pernh tgk dalam tv rumah yg buat cerita upin ipin tu..*x ingat nama..rumah 5 tingkat siap ada lif lagi.OM ada gambar x rumah diorg sebab x puas tgk dalam tv..hehe

    • @kurawk, watpe sumbang kat ko..lebih bek swoh sumbang kat umah anak yatim..tambah sikit pahala..mklum ar skunk zaman jahiliah suka buang anak..so dari tambah dosa..lu pikir ar sendiri???????????????????????

  3. Pingback: JomBuzz.com

  4. Pingback: IMCurtain.com

  5. Rumah byk2 pun bukan dpt bwak ke kubur, nnti msuk kubur cuma saiz 6 kki je, baik buat madrasah byk n sediakn kemudahan belajar lagi bagus..dpt income pahala hingga hari qiamat.
    lagi pun umah besar dengan situasi sibuk manjang entah2 langsung x de masa nak pijak ruang rumah.balik keja penat paling2 terus tidur. yang paling untuk orang gaji dapat menikmati tiap ruang rumah, ialah mereka kena kemas dan susun atur.
    saya tulis macam ni bukan sebab jeles CT ada byk rumah sbb saya pun ada rumah tpi bila sekadar menyedarkan values rumah tak kemana jika amalan harian utk persiapan kekubur pun tahap…mengah2 nyawa ikan.
    Maaf Zahir batin..Semoga kita semua sentiasa di bwah petunjuk Allah.

    Salam Perantau..

    • @Noor, saaya sangat sokong kata-kata anda yg penuh makna ini..apa gunanya mempunyai byk rumah? membazir je..lainla kalau nk pakai..

  6. duit banyak, rumah banyak, kereta banyak, hati senang takpe laaa…
    kalau sume ada tapi hati tak tenteram, buat ape…

    tapi suke rumah siti yg kat cheras tu..simple..huk3…

  7. sape nk raye umah dato’ siti jgn lupe singgah umah sy juga..hehe
    umah dato’ siti kat k.lipis tu siap ada papan tanda arah “Rumah Siti Nurhaliza” sng org nk cari

  8. ni semua rmh ct ke.? xkisah pn..
    aku pn ade rumah..walaupn ade kpas 1..tp aku brsyukur..
    mcm2 ade dkt rmah aku, antaranya:
    cik ti (tikus)
    cik pas (lipas)
    cik wak (biawak)
    cik tak (katak, aku bela dari kcik smpai besar)
    cik cak (cicak)
    cik mut (semut)
    cik bah (labah2)
    cik muk (nyamuk)
    cik lang (belalang)
    semua ni orang gaji aku..xpyh byr gaji.hahahahahaha..
    ct bleh x kasi rmh sebuah.? untuk cik2 aku.. just for laugh :-)

    • nak buat camna..rezeki dia..tp byk sgt,sedekah la sebiji dua kat org2 yg x der rumah tu sampai reban ayam jadi sasaran

  9. bestnya dpt beli rmh dgn nyanyi jer..blh beli mcm2 tapi zakat jgn lupa bayr ye..hehe..cik ct nak rmh sebiji gak..

  10. Hebat .. memang hebat. Siti nampaknya artis (hidup) yang memang berjaya. Walaupun ada gak kontroversi melanda diri tapi nampaknya langkah yang dilakukan oleh Dato Siti dalam melayari hidupnya telah memberikan byk kelebihan… moga apa yg dilakukan diberkati.

  11. wow cantiknya rumah.well she deserved it.penah lalu umah yg kat cameron tu tp tak tau lak upanye umah ct. bab sal kebajikan dia mst ada tp xkan sume org nak tau. sebab tu rezeki murah. semoga terus berjaya lah ct dgn bisnes simply siti.

    • @fbi,
      betul tu.. tkkn buat kbjikn nk bg masuk dlm nwsppr pulakkn?? nmpk sgtlh x ikhls. apa2 pun.. sy suka ct bab berusaha sampai berjaya. Hpe I cn b Like Her. ^__^

  12. 4 buah rumah cantik-cantik belaka pula tu. yang paling cantik ialah rumah di cheras besar banyak daun macam dekat istana hehehe okeylah byebye

  13. hai kak siti saya izzah nak komen sikit boleh tak hehehe. cantik sebenarnya rumah kak siti besar pula tu tapikan banyak banyak rumah nak buat apa nanti dah mati tak boleh bawa apa-apapun tak pelah asalkan kak siti ramai peminat dan popular okeylah saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN. raya elok elok tau. kak siti puasa penuh ke maaf tersilap cakap hehehe byebye

    • @ain shafiqah,

      maaf siti, betul tuh rumah bersepah hasil menjual suara wanita yang dilembutkan.. cus kita hanya mengaku2 punya tanah tapi bukan rumah yang akan bacakan yasin, apabila kita tiada nanti..tapi anak2 kita. saya menasihati diri saya sendiri…semoga siti diberikan rezeki, dikurniakan cahaya mata dari roh yang beriman satu hari nanti..harap masa itu akan cepat tiba…

  14. perkataan kagum tak sesuai untuk manusia. Perlu kagum pada tuhan saje. Puji lebih-lebih siti pun Allah marah tau sebab dia yang ciptakan siti sebagai manusia yang mempunyai suara emas.
    Hanya ucapan tahniah keatas kejayaannya sudah mencukupi. Memang cantik dan BESAR rumahnye…Dia bekerja keras dalam hidupnye dan niat dia pun baik nak tolong keluarga dan kerana Allah. Allah takkan ubah nasib seseorang kalau dia tak nak ubah nasibnye sendiri.So inilah yang dia dapat hasil usaha kerasnys itu..
    Selamat Hari raya maaf zahir dan batin..

  15. Ramai nya orang jeles…cakap tak srupa bikin… sukati orang le nak buat rumah… kamu tu rumah pun tak terbuat…. baik kerja keras buat rumah sendiri dari mengata rumah tangga orang…!!!

  16. bnyk2 rumah pn..buat ape..xmasuk dlm kire2 di akhirat kelak..dlm kubur pn xtanya..yg ditanya..solat..aurat tu da tutup ke..sume amalan wajib umat islam..bkn nk ckp apelaa..jeles pn xde…sy pernah dgr kuliah dr ustaz..katanya klu artis ni nk bayar zakat..xyahlaa amik..duit xberkat..mnyanyi mndedahkan aurat plak tu..ni klu ckp ni..adelaa yg mgamuk jap lg..tp ape2 pn berbaliklaa kpd agama..akn jumpe segala jwpannya..nk kagum2 pn..setakat melalak2 mnyanyi tu..xde heran la pn…

    • btol la….ayah saya pown ckap cmtu…doa2 la agar mereka dibukakan pintu hati
      bkan pada mereka je…pada kite pown…semoga dibukakan pintu hati…betulkan amalan…..

  17. uma besau salu manyax antu an…hehehe…pape hal pon kak siti niy mmg bjaye..n smoge kjyaan die kekal smpai akhrat sane.amin…..

  18. aku sokong tu berbalik la pada agama Islam cukup2 la tu bertaubatlah ct duit byk rmh byk nk buat apa kalau rezeki tak halal menyanyi tu berdosa dedah aurat berdosa nanti dlm kubur kena patuk ular kalau nak pakai tudung tutup terus jgan separuh2 mcm nk tk nk je tutup aurat ingat dosa ingat balasan akhirat ………………..

  19. yekleh yanny tak yah ar poyo.. yg ko dok ckp ct cr rezeki tak halal btpe,mcm laaa artis ln tuu bt keja halal sgtkn.. artis ln tu lg ramai yg seksi ko tau..

    • ko la poyo maksud aku kan ct je semua artis ngok, yg ko sokong sgt ngape, kita org Islam kembalilah kpd cara hidup Islam aku x sokong semua hiburan kat msia ni melalaikan dosa bukan kira artis tu seksi ke x

  20. mgkin itu rezki dia.ap yg prlu kta lakukan ialah berdoa agar yg x baik ditunjukkn jalan benar,yg da baik..bertambah2 baik..kadang2 kta suka mngomen dr mmbri tunjuk ajar..jdi sma2 kta jd hamba -NYA yg brtaqwa dan beramal soleh..amin..

  21. eh,, kenape cmburu sgt tu?? sibuk dok jge hal owg,, taw ke dlm ati ct tu ade pe? haha, mnusie salu mcm niy,,asek pkir yg burok pasai owg, dri sndri ntah btol ke tidak,,, bhahahahahax

  22. wow,satu pelaburan yg bijak,hu3 org kalau nak melabur hartanah ni kena ada duit byk,kalau x mcm mana nak beli umah berpuluh2 ribu mcm tu yek,hu3

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>