(Gambar) Rumah Dato’ Siti Nurhaliza

Chef Adam, June 21, 2010

Kuala Lipis

Cameron Highlands

Cheras

Bukit Antarabangsa

Dato’ Siti Nurhaliza antara artis Malaysia yang paling berjaya semenjak beliau muncul dengan album pertama pada tahun 1995. Kejayaan demi kejayaan diraih beliau saban tahun sehingga ramai yang mencemuh dan muak dengan apa yang beliau perolehi selama ini. Walau bagaimanapun, karier Dato’ Siti mampu bertahan sehingga kini atas sokongan kelab peminat beliau iaitu Sitizoners dan peminat-peminat yang lain. Oh Malaysia sendiri berbangga dengan pencapaian anak kelahiran Kuala Lipis ini. Baru-baru ini, produk kosmetik SimplySiti menerima anugerah Produk Halal Terbaik yang diberikan oleh majalah Halal Journal. Syabas diucapkan buat Dato’ Siti Nurhaliza. Semoga terus berjaya pada masa hadapan.

Kredit gambar: simplysiti.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

,,,,

115 thoughts on “(Gambar) Rumah Dato’ Siti Nurhaliza”

  1. acapz says:

    bpe bnyk umah diew ada =.=
    aku nk kt cameron tu. hahaha!. sjuk skit. lalala ;P

    1. Amir says:

      stakat aku tau, 4 kat atas tu la.. kt bukit antarabangsa (BA)rumah Datuk K, tp kira skali la kan…

      — aku nak rumah kt BA tu. besar.

      1. Anonymous says:

        @Amir,
        haha

        1. fika says:

          bestnyadapat umh

    2. Anonymous says:

      @acapz, nak umah besar keje la wey..asyik nak tunggu durian runtuh susah ler nak hidup

    3. izwan says:

      bestnye dpt umah cmni

    4. izwan says:

      kawan2 klu nk ikut jejak mcm datuk siti kite nie buleh la join sy…

      klik pada link nie: http://bit.ly/dZdftU

      1. Anonymous says:

        @izwan, Nape AWAK DAH ADE BANGLO MACAM DATUK K KE??KEKEKEKE…..

    5. Anonymous says:

      @acapz,

      aq pon mau deh.. wakaka…
      lau bercuti kt sane x pyh ssh2 family aq nk check in hotel…

  2. jack says:

    yg dkt bukit antarabangsa tu besar x? ada ala2 mansion x?

  3. zikeryhassan says:

    mau sume rumah dia boleh tak? ahaha.

    1. anisah says:

      tu la kan..
      Kak ct,, kalau bermurah hati bagi satu rumah utk saya pn jadi la kak..
      hehehe :-)

      1. Anonymous says:

        @anisah, bagus lah de matlamat hidup sendiri

      2. Anonymous says:

        @anisah, nanti ct bg k

    2. amy says:

      @zikeryhassan, nak sume tunggu dia ada anak kunk..pastu anak rombongan k….

  4. Lord Zara says:

    Pergh~
    Yang Datuk K punya tu, dah cam design castle dah~

  5. Wan Perlis says:

    rumah kat luar negara xda ke?
    blh lawan linda oon ni

    1. Anonymous says:

      @Wan Perlis, hahaha…dah ada kut..just xmo bg org taw..

      1. Anonymous says:

        ct bukn fesyen org yg suke tunjuk2.. 😉

  6. miu says:

    dia hardworking.. so deserve la semua tu kan kan? 😀

  7. isza says:

    ada rezeki beli rumah… pelaburan yang bagus..

    takde nampak lagi simply siti di sini.. x sampai ipoh legi ke?

  8. Roslan says:

    kecik skit tu dr umah aku..kakakaka..umah aku pun takdak..hahaha.kak siti saya adik angkat awak kan? nak bmw z4 sebijik kak..tak pun audi r8 bleh la kak siti…pinjam jer.. =p

    1. citah says:

      @Roslan, bleh pakai sndri bmw ke, audi ke…… cuma joint AVAIL dan buat btoi2

  9. fina fento says:

    dah macam istana umah kat Bukit Antarabangsa tu..

  10. Hanmean says:

    hari tu pernh tgk dalam tv rumah yg buat cerita upin ipin tu..*x ingat nama..rumah 5 tingkat siap ada lif lagi.OM ada gambar x rumah diorg sebab x puas tgk dalam tv..hehe

  11. Melz says:

    besar giler rumah dia = =”

  12. penyubiru says:

    dah rezeki dia. rajin berusaha itulah hasilnya..

  13. dauz says:

    pernah lalu depan rumah dia yg dekat bukit antarabangsa tuu…
    besar giler…

    1. Amir says:

      wow bestnya. tak curi2 ambik gambar ke? hehe.

  14. pak mat says:

    alahai…slow lah ko ni
    orang dah lama tengok gambo ni
    ko baru tahu ker
    haha…kesian pemilik blog

    1. Azfarul says:

      @pak mat, so?
      aku tak tengok lagi hiks..

      1. Amir says:

        entahnya. aku saje nak upload sebab aku tau tak semua orang dah tengok gambar2 ni. haha. kelakar la pak mat ni. baru balik dari kebun ke pak mat? dah abis menoreh getah?

    2. Anonymous says:

      over la pulak..ckap jela ko jelez..no bangga k mat

  15. kurawk says:

    mak aih rumah bnyak..besar2 pulak tuhh! nk watpe banyak..sumbang sebijik kat aku jek laa..senang aku kawen xya beli rumah lagi..
    hahhaa

    1. amy says:

      @kurawk, watpe sumbang kat ko..lebih bek swoh sumbang kat umah anak yatim..tambah sikit pahala..mklum ar skunk zaman jahiliah suka buang anak..so dari tambah dosa..lu pikir ar sendiri???????????????????????

  16. fatinaminah says:

    rumah kat BUKIT ANTARABANGSA cantik…

  17. etomyam says:

    wah..banyaknya rumah dia..mesti best ..kaya, kaya dan kaya ni hahaha 😀

  18. azizan4444 says:

    bnyk tol..satu2 tu besar plk..kayo2.huhu

  19. Luth Textile says:

    kaya siotttt! waaaaaaaaaaaaa

  20. marki says:

    untung sabut timbul..untung suara dapat banglo..oh siti! ..huhuu

    1. amy says:

      @marki, jangan over2 istri owanx siot

  21. Pingback: JomBuzz.com
  22. Pingback: IMCurtain.com
  23. aizuddin says:

    kalau dapat sejibik pun jadi r..byk gile

  24. Noor says:

    Rumah byk2 pun bukan dpt bwak ke kubur, nnti msuk kubur cuma saiz 6 kki je, baik buat madrasah byk n sediakn kemudahan belajar lagi bagus..dpt income pahala hingga hari qiamat.
    lagi pun umah besar dengan situasi sibuk manjang entah2 langsung x de masa nak pijak ruang rumah.balik keja penat paling2 terus tidur. yang paling untuk orang gaji dapat menikmati tiap ruang rumah, ialah mereka kena kemas dan susun atur.
    saya tulis macam ni bukan sebab jeles CT ada byk rumah sbb saya pun ada rumah tpi bila sekadar menyedarkan values rumah tak kemana jika amalan harian utk persiapan kekubur pun tahap…mengah2 nyawa ikan.
    Maaf Zahir batin..Semoga kita semua sentiasa di bwah petunjuk Allah.

    Salam Perantau..

    1. Saya sokong says:

      @Noor, saaya sangat sokong kata-kata anda yg penuh makna ini..apa gunanya mempunyai byk rumah? membazir je..lainla kalau nk pakai..

      1. Anonymous says:

        saya tidak setuju…bia ar die…2 duit duit die..hasil titik peluh die.kalau nak wat madrasah guna ar duit awk..hahahaha…

  25. Lin says:

    smlm nk tgk pasal ni.. tp ternet weng -_-”

    anyway, i got to c this en3 already :)

  26. mancai says:

    ntah kenapa aku tak berapa berkenan dengan siti ni… huhuhu namun tahniah buat beliau

  27. ikemal says:

    pernah sampai kat umah dia yg kuala lipis tahun 2003. waktu tuh duk luar je. dia xda. ada fmly sepupu dia. haha

    1. Amir says:

      waa.. ok la dah pernah sampai. hehe..

  28. amy says:

    duit banyak, rumah banyak, kereta banyak, hati senang takpe laaa…
    kalau sume ada tapi hati tak tenteram, buat ape…

    tapi suke rumah siti yg kat cheras tu..simple..huk3…

  29. yanmie says:

    wah bnyknye rumah siti…
    nnti dapatkan pulak gmbr2 dlm rumah siti..ehehe

    1. Amir says:

      mesti best kan kalo dpt tgk rumah siti dari dalam…

  30. melayu hebat says:

    boleh la jadi produk halal terbaik..Datuk K ada kaki besaq..

  31. Mr.Bintang says:

    bnyk giler umah.. kaya abisss..

  32. kulanz says:

    banyak rezeki siti.. boleh buat banyak rumah,
    aku buat rumah sebuah pun susah..

  33. sweet.ants says:

    sape nk raye umah dato’ siti jgn lupe singgah umah sy juga..hehe
    umah dato’ siti kat k.lipis tu siap ada papan tanda arah “Rumah Siti Nurhaliza” sng org nk cari

  34. Nine says:

    Kaya betul..semua rumah hebat2…Tahniah buat Siti..rezeki melimpah ruah..Mmg patut bersyukur..:)

  35. cik amy says:

    waaahhhhhhhhhh. kayenye, besarnya rumah..

  36. mawarjelita says:

    rezeki dia…gelaran pun Dato’…..

  37. lili says:

    itulah kejayaan siti.syabas siti seharusnya peminat siti mendapat semangat bagaimana untuk berjaya dari siti.

  38. aku pn ada rumah says:

    ni semua rmh ct ke.? xkisah pn..
    aku pn ade rumah..walaupn ade kpas 1..tp aku brsyukur..
    mcm2 ade dkt rmah aku, antaranya:
    cik ti (tikus)
    cik pas (lipas)
    cik wak (biawak)
    cik tak (katak, aku bela dari kcik smpai besar)
    cik cak (cicak)
    cik mut (semut)
    cik bah (labah2)
    cik muk (nyamuk)
    cik lang (belalang)
    semua ni orang gaji aku..xpyh byr gaji.hahahahahaha..
    ct bleh x kasi rmh sebuah.? untuk cik2 aku.. just for laugh :-)

    1. tie says:

      nak buat camna..rezeki dia..tp byk sgt,sedekah la sebiji dua kat org2 yg x der rumah tu sampai reban ayam jadi sasaran

  39. hanie'star says:

    bestnya dpt beli rmh dgn nyanyi jer..blh beli mcm2 tapi zakat jgn lupa bayr ye..hehe..cik ct nak rmh sebiji gak..

  40. Celestine Remang says:

    Hai Dato’Siti…Apa Khabar?
    Semoga Dato’ Siti Melancarkan Konsert Baru Pada Tahun 2010

    1. Amir Said says:

      Hi Celestine Remang.

  41. wakdogs says:

    tak lawa rumah. confrm takde taste

    1. Anonymous says:

      @wakdogs, DAH KO X DAPAT BELI SBB TUHH LAAA KO CAKAP CAM TU…KEKEKEKE….

  42. hasrulhassan says:

    Hebat .. memang hebat. Siti nampaknya artis (hidup) yang memang berjaya. Walaupun ada gak kontroversi melanda diri tapi nampaknya langkah yang dilakukan oleh Dato Siti dalam melayari hidupnya telah memberikan byk kelebihan… moga apa yg dilakukan diberkati.

  43. fbi says:

    wow cantiknya rumah.well she deserved it.penah lalu umah yg kat cameron tu tp tak tau lak upanye umah ct. bab sal kebajikan dia mst ada tp xkan sume org nak tau. sebab tu rezeki murah. semoga terus berjaya lah ct dgn bisnes simply siti.

    1. saje.. says:

      @fbi,
      betul tu.. tkkn buat kbjikn nk bg masuk dlm nwsppr pulakkn?? nmpk sgtlh x ikhls. apa2 pun.. sy suka ct bab berusaha sampai berjaya. Hpe I cn b Like Her. ^__^

  44. ain shafiqah says:

    4 buah rumah cantik-cantik belaka pula tu. yang paling cantik ialah rumah di cheras besar banyak daun macam dekat istana hehehe okeylah byebye

  45. ain shafiqah says:

    hai kak siti saya izzah nak komen sikit boleh tak hehehe. cantik sebenarnya rumah kak siti besar pula tu tapikan banyak banyak rumah nak buat apa nanti dah mati tak boleh bawa apa-apapun tak pelah asalkan kak siti ramai peminat dan popular okeylah saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN. raya elok elok tau. kak siti puasa penuh ke maaf tersilap cakap hehehe byebye

    1. raidos says:

      @ain shafiqah,

      maaf siti, betul tuh rumah bersepah hasil menjual suara wanita yang dilembutkan.. cus kita hanya mengaku2 punya tanah tapi bukan rumah yang akan bacakan yasin, apabila kita tiada nanti..tapi anak2 kita. saya menasihati diri saya sendiri…semoga siti diberikan rezeki, dikurniakan cahaya mata dari roh yang beriman satu hari nanti..harap masa itu akan cepat tiba…

  46. ryana says:

    kak ct bleh bg sya umah sbji,coz sya xda umahla, duduk atas air,

  47. Analis says:

    Slmt mlm..sgt2 kagum dgn ape yg d miliki.

  48. aini says:

    tak bagi rumah pun tak apa.janji bagi masuk tengok2 pun ok gak.teringin nk tengok.cantik sangat.

  49. serem says:

    perkataan kagum tak sesuai untuk manusia. Perlu kagum pada tuhan saje. Puji lebih-lebih siti pun Allah marah tau sebab dia yang ciptakan siti sebagai manusia yang mempunyai suara emas.
    Hanya ucapan tahniah keatas kejayaannya sudah mencukupi. Memang cantik dan BESAR rumahnye…Dia bekerja keras dalam hidupnye dan niat dia pun baik nak tolong keluarga dan kerana Allah. Allah takkan ubah nasib seseorang kalau dia tak nak ubah nasibnye sendiri.So inilah yang dia dapat hasil usaha kerasnys itu..
    Selamat Hari raya maaf zahir dan batin..

  50. fbi says:

    aku nak tengoklah dalam rumah tu..

  51. Anonymous says:

    Ramai nya orang jeles…cakap tak srupa bikin… sukati orang le nak buat rumah… kamu tu rumah pun tak terbuat…. baik kerja keras buat rumah sendiri dari mengata rumah tangga orang…!!!

  52. xkisah pun... says:

    bnyk2 rumah pn..buat ape..xmasuk dlm kire2 di akhirat kelak..dlm kubur pn xtanya..yg ditanya..solat..aurat tu da tutup ke..sume amalan wajib umat islam..bkn nk ckp apelaa..jeles pn xde…sy pernah dgr kuliah dr ustaz..katanya klu artis ni nk bayar zakat..xyahlaa amik..duit xberkat..mnyanyi mndedahkan aurat plak tu..ni klu ckp ni..adelaa yg mgamuk jap lg..tp ape2 pn berbaliklaa kpd agama..akn jumpe segala jwpannya..nk kagum2 pn..setakat melalak2 mnyanyi tu..xde heran la pn…

    1. roha says:

      btol la….ayah saya pown ckap cmtu…doa2 la agar mereka dibukakan pintu hati
      bkan pada mereka je…pada kite pown…semoga dibukakan pintu hati…betulkan amalan…..

  53. iena says:

    besaunyeee uma dy….

  54. iena says:

    uma besau salu manyax antu an…hehehe…pape hal pon kak siti niy mmg bjaye..n smoge kjyaan die kekal smpai akhrat sane.amin…..

  55. yaNA says:

    na pNJm CuMe UmAh UrH bOlE hAhAk???

  56. yanny says:

    aku sokong tu berbalik la pada agama Islam cukup2 la tu bertaubatlah ct duit byk rmh byk nk buat apa kalau rezeki tak halal menyanyi tu berdosa dedah aurat berdosa nanti dlm kubur kena patuk ular kalau nak pakai tudung tutup terus jgan separuh2 mcm nk tk nk je tutup aurat ingat dosa ingat balasan akhirat ………………..

  57. ED says:

    yekleh yanny tak yah ar poyo.. yg ko dok ckp ct cr rezeki tak halal btpe,mcm laaa artis ln tuu bt keja halal sgtkn.. artis ln tu lg ramai yg seksi ko tau..

    1. yanny says:

      ko la poyo maksud aku kan ct je semua artis ngok, yg ko sokong sgt ngape, kita org Islam kembalilah kpd cara hidup Islam aku x sokong semua hiburan kat msia ni melalaikan dosa bukan kira artis tu seksi ke x

  58. Ayabizz says:

    waa..kayanya dia…

  59. iskandar says:

    mgkin itu rezki dia.ap yg prlu kta lakukan ialah berdoa agar yg x baik ditunjukkn jalan benar,yg da baik..bertambah2 baik..kadang2 kta suka mngomen dr mmbri tunjuk ajar..jdi sma2 kta jd hamba -NYA yg brtaqwa dan beramal soleh..amin..

    1. in says:

      @iskandar,
      agree with u

  60. sYra says:

    alhamdulillah… murah rezeki siti

  61. Anonymous says:

    mak ooiiii….

  62. org yg gunakan pendapatannya utk hartanah dan bukan utk kereta baru adalah org yg mmg bijak dlm bisnes

    1. erty zaty says:

      uhm memg btul 2

  63. dato kay says:

    DATO SITI tidak yakin dengan hukum tuhan…pakai tudung kerana fesyen …

  64. N'L says:

    Alhamdulillah..

  65. elysa says:

    iiiiiiiiiichhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cntexna

  66. qistina says:

    siti ada semua benda di dunia ini. tapi Allah Maha Kaya….. satu aje yang siti tak ada….. zuriat.

  67. iena says:

    eh,, kenape cmburu sgt tu?? sibuk dok jge hal owg,, taw ke dlm ati ct tu ade pe? haha, mnusie salu mcm niy,,asek pkir yg burok pasai owg, dri sndri ntah btol ke tidak,,, bhahahahahax

  68. t.fiza9 says:

    She is the best! dengan usaha beliau yang mmg x blh dinafikan… x mustahil beliau dapat apa yang dingini… macam ni… huhu

  69. intan says:

    mak aih..banyaknya rumah dato siti..besar2 n cantik pulak tu…bravo siti….

  70. mira says:

    wow,satu pelaburan yg bijak,hu3 org kalau nak melabur hartanah ni kena ada duit byk,kalau x mcm mana nak beli umah berpuluh2 ribu mcm tu yek,hu3

  71. syasya says:

    besarnye uma dkt bkt antarabangsa 2..

  72. syasya says:

    bangga …

  73. syasya says:

    kurang ajar si qistina …jgn la ckp cm 2 klu ye pun …..

  74. sitihajjar says:

    CANTIK LAH RUMAHNYA

  75. amirul ashraf says:

    banyak nya umah,pas tu besar pula tu ramai jealous tau

  76. nurul syafikha says:

    ceh!aku ny bakal engineer nt uma aku ag beso r dr uma dye tuh!

  77. phyqah says:

    t aku upo owg g rompk uma dye…hehehe:(ketawe jht)

  78. tete ayu said says:

    oiut ct!x yah nak tunjk2 sgt heh uma ko tu!kalo xde dato k sape la nko tu sgt pown!!

  79. Anonymous says:

    wahhhh…cantiknya..

  80. domain says:

    What’s up to all, it’s actually a fastidious for me to pay a quick visit this site, it includes priceless Information.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Penaja

Follow Twitter

Geng Dapur Malaysia

Kategori

Statistik Pelawat